Tid  3 timmar 23 minuter

1,6
3,1

Visad 472 gånger, ladda ned 3 gånger

i närheten av Champex, Canton du Valais (Switzerland)

Preciosa ruta circular amb origen i arribada a Champex-Lac. La Iniciem a l'aparcament que hi ha sobre el Fort d'Artillerie subterrani, que es pot visitar.
Seguim un tram del sentier du Devin, amb panells didàctics i bones vistes, El camí està dotat de bancs i molt ben cuidat. Fan nombroses cunetes transversals perquè l'aigua pluvial no l'erosioni longitudinalment. Els panells no mostren senyals de cap acte vandàlic i no observem cap deixalla.
La vista des de dalt val la pena: muntanyes, valls i el llac de Champex.
La baixada és molt pronunciada. Al voltant del llac hi ha un camí de vianants (Tour du Lac) amb panells, jocs infantils, figures, tot molt relaxant. Es permès el bany i es pot llogar patins.
El Pass Saint Bernard (9 CHF/persona i dia) permet pujar als patins, anar a la piscina descoberta (amb aigua tèbia), entrar al Fort, pujar a les cadiretes de La Breya (700 m de desnivell), etc.