Tid  7 timmar 53 minuter

Recorded augusti 2019

10,0

Visad 35 gånger, ladda ned 1 gånger

i närheten av Vilallonga de Ter, Catalunya (España)

ATENCIO: trams no ciclables per corriols i trialeres difícils.

Video. https://vimeo.com/357629455

Accés de Vilallonga per camí de l'Euga, La Roca, Llanars a Camprodon evitant la carretera.

Primera pujada significativa de Salelles al Sitjar on tombem a dreta per remuntar el coll de l'Alec i encara una pujadeta més per iniciar el primer sender per la fageda cap el coll de Canemar i una mica de camí fins el coll de la Bau on comença la trialera dura i tècnica, trams no ciclables, pendents forts, pedres i arrels.
El problema és que es tracta d'un sender a peu gens transitat on dos pams de fulles ens amaguen les arrels, rocs i forats constants. Els tres hem caigut més d'una vegada i a més hi havia força troncs caiguts que interrompien sovint la baixada. T'han d'agradar les trialeres. Més d'una hora per fer 4Km, més lents que anant a peu, si bé és cert que hi ha una parada per curar les rascades d'un incident...

Encara baixem fins la riera de Bolòs i comená la pujada a Santa Maria i la Masó per camins poc transitats, factibles però amb algun tram exigent fins al Coll de La Masó.
Trobem el GR i a fruir cap el coll de Bolòs.
Ni un quilòmetre de camí per trobar el següent sender on haurem de baixar de la bici perquè és molt estret i té una caiguda a esquerra una mica inquietant, molt maco igualment.

Passem el coll de la Creueta i l'accés de la Roureda del Mas Llandrius per pujar de nou cap el Pla de Bonaire i una mica a peu fins dalt de Sant Antonni.

La baixada de Sant Antoni és una altra trialera amb trams a peu per pedregar i bosc maco des del collet d'en Sivilla pel torrent de Creixenturri fins el Remei i de nou a Salelles.

Tres quilòmetres fins a Camprodon i, en el nostre cas, nou fins al final de l'excursió pel sender del Ter evitant de nou la carretera.