Visad 95 gånger, ladda ned 0 gånger

i närheten av Castellfollit de la Roca, Catalunya (España)

Castellfollit de la Roca - Olot : Tram de pujada suau (St.Cosme) i baixada fins Olot.
Olot - Les Serres (x Anglès) :Tram plà fins st esteve Bas on hi ha pujada Suau "1er coll" fins túnel de Bas. Seguidament baixada i tram planer passant per St.Feliu,Les Planes, Amer, El Pasteral, La Cellera, Anglès,Vilanna, lloc on s' agafa direcció les serres.
Les Serres - St.Martí Llémena : Tram de pujada de 10 Kms aprox, de bon fer. Tot seguit baixada fins arrivar a St.Martí. Llavors tram planer i amb pujada suau fins arrivar a St.Esteve Llémena. Passat poble agafem direcció Les Planes. Pujada tranquila fins a dalt Les Encies d'uns 8/9 kms "2on coll", inicíem baixada fins les Planes. Arrivat al poble agafem direcció Olot on farem tot pujada fins a st.Feliu Pallerols ( uns 6/7kms ), i seguim planer i pujada suau fins túnel de Bas. Fem baixada, i planer fins Olot. Anem direcció Castellfollit per (st.Cosme) on hi ha una ultima rampa d´uns 500 mts fins a dalt i baixem per el costat de Begudà fins al poble.Total uns 103/105 Kms de bon fer. MOLT RECOMANAT !!!!