Koordinater 10372

Uploaded den 29 maj 2017

Recorded maj 2017

Visad 717 gånger, ladda ned 15 gånger

i närheten av les Borges del Camp, Catalunya (España)

Sortida amb bicicleta de carretera pel Priorat, quasi tots els sargantanes em pogut gaudir d'aquesta ruta per carreteres no massa transitades, només em trobat alguns ciclistes com nosaltres, alguna moto i la veritat es que pocs cotxes. A poc mes de tres kilòmetres de la sortida ens parem a esmorzar al Casal de Vilaplana, si no ho fèiem aquí ens teníem que esperar ja molts kilòmetres.

Sortim d'esmorzar i ja comença la primera i més llarga pujada del dia fins dalt de la Serra de la Musara, la carretera continua una mica trencacames fins a Prades i després va baixant fins que trobem el trencall per anar a Siurana, pujada curta però intensa, "molt Intensa". Les vistes des de aquí dalt son espectaculars, aprofitem per fer uns beures i reculem altre cop ja que la carretera s'acaba aquí.

Agafem la carretera per on veníem i després de pujar al Coll de les Marrades baixem a dinar a Porrera, encabat i amb molta mandra per la calor pugem fins el Coll de la Teixeta i agafem una preciosa carretera sense gens de transit que ens baixara fins a Duesaigües primer i després a Riudecanyes passant una bona estona pel lateral del seu pantà, passat Boterell agafem una carretera secundaria que ens deixa a la nacional que ens porta de nou a Les Borges del Camp.

Segons el GPS surten 2100 metres de desnivell acumulat.