Ladda ned

10 februari 2016

Registrerad

januari 2016

Skapa listor över dina leder

Organisera de leder du gillar och dela dem med dina vänner.

Skaffa Wikiloc Premium Uppgradera för att slippa annonser
Skapa listor över dina leder Skapa listor över dina leder
Var den första som applåderar
Dela

Visad 635 gånger, laddats ned 37 gånger

i närheten av Sant Vicenç dels Horts, Catalunya (España)

Rutassa molt divertida per Begues i Torrelles enllaçant un corriol darrere l'altre. Només us caldrà pujar des de Sant Vicenç a Begues per carretera i pista forestal (l'opció més ràpida).

Quan arribem a Begues, a la Rectoria, comença de seguida el festival. La primera trialera és de pujada i està molt desfeta. Segurament us farà posar el peu a terra, però és un tram molt curt i de seguida l'oblidareu!

A partir d'aquí anirem enllaçant corriols per la banda de Can Sadurní, el Pi Gros, el Pou de Glaç i la riera de Begues per darrere les barbacoes fins ben bé al terme d'Olesa de Bonesvalls.

Tornem cap a Begues per la pista de la Maçana i, un cop superades les pujades més pesades, vénen més corriols sense parar fins a la pista que duu a la Plana Novella. Aquí fem uns quilòmetres de relax i ens desviem a l'esquerra cap al Fondo de Tronera i pugem al Pi Solitari.

Aquí tornem a agafar senderets fins a la pista de la Clota. Més corriols i ja sortim de Begues. Baixem pel Sosiego, fem la "trialera alternativa" a la del Sosiego. Passem per Can Nicolau. Pugem per asfalt cap a Can Mas i baixem a plaer per camí trencat fins a la carretera que ens porta de tornada a Sant Vicenç.

Si sou una mica tècnics, disfrutareu de la ruta!

NOTA: el desnivell positiu real ronda els 1500. No us espanteu!