Ladda ned

Min höjd

Ledtyp

Ej i slinga
  • Bild av Sant Vicenç dels Horts - Gavà (Mina de Rocabruna) - Sant Vicenç dels Horts

Tid

4 timmar 15 minuter

Koordinater

Uppladdad

3 september 2017

Registrerad

april 2017

Avancerade filter

Filtrera genom att ange månad eller datum. Hitta leder enbart från personer du följer.

Skaffa Wikiloc Premium Uppgradera för att slippa annonser
Avancerade filter Avancerade filter
Var den första som applåderar
Dela

Visad 354 gånger, laddats ned 15 gånger

i närheten av Sant Vicenç dels Horts, Catalunya (España)

Sortim del MacDonald's de Sant Vicenç i tirem milles fins a Torrelles per carretera fins al desviament de Can Nicolau.
Pugem alernant corriols (trialera de les lloses) i pista i baixem fins a la riera del Salom (alerta, reguerots!)
Sortim a la pista que va al cementiri de Sant Climent (cap a la dreta, no us lieu!).
Al cementiri, baixem fins a la pista de Can Bori.
Ens desviem a l'esquerra per anar a buscar el corriol de Sant Llorenç.
Més corriols fins a la pista que va paral·lela a la carretera Gavà-Begues.
Ens desviem a l'esquerra per corriol fins a l'antiga mina de ferro de Rocabruna. Aneu amb compte si hi entreu!! Hi ha rètols que ho prohibeixen.
Seguim pel mateix corriol (uns 50 mt. no ciclables en pujada. La resta, fantàstic!).
Seguim pujant per pista fins a entroncar amb el final de la pista de Can Bori.
Tram puja-baixa per pista, i corriol tècnic de pujada que us deixarà les cames calentones-calentones.
Trialera técnica de baixada molt guapa que empalma de nou amb la riera del Salom. Tornem a buscar la pista del cementiri de Sant Climent però, aquest cop, cap a l'esquerra.
Fem la tremenda pujada de les 1.000 peles (Strava) i, un cop a la "pista vermella", rematem el tema amb la trialera del Sosiego.
Can Nicolau, carretera fins a Sant Vicenç i merescuda dutxa.