Tid  7 timmar 17 minuter

Uploaded den 30 augusti 2010

Recorded augusti 2010

Visad 4187 gånger, ladda ned 98 gånger

i närheten av Rosell, Valencia (España)

Sortim de Rosell per la carretera de Vallibona, a mà dreta agafarem un corriol una mica tècnic i una mica brut, però bastant ciclable, en algun punt ens baixarem de la bici o no, depèn de la tècnica de cada un.
Al arribar al fons del barranc prenem una pista que ens porta a la Font de la Serra, paisatge espectacular però té molts quilòmetres de pujada amb trams realment durs, cal tenir bona tècnica per pujar-los, sinó a caminaria una bona estona, arriba un moment que la pista es acaba i comença un camí en pujada, per dins d'un enorme pineda .. hi ha trossos bastant perduts fins a arribar al paratge de la Font de la Serra, un cop allà podem gaudir de la seva aigua fresca i de les vistes.
Pasat aquest punt el camí torna a pujar una miqueta, com uns 10 metres a peu en pujada però val la pena, d'aqui fins al final per una senda plana, entre pinyes i enormes pins que ens acullen del sol.

S'acaba la senda i comença una pista en baixada, hi ha zones realment sorprenents i fosques, fins i tot sembla que es faci de nit, cal anar amb compte de no passar-se el entrador de la senda que ens portarà a la Font Vella de Vallibona, si vas molt ràpid és possible que t'ho passem de llarg, jejeje.

Aquesta senda és també bastant tècnica, més que res perquè està plena de pedres i graons una mica punyeters de pasar.

Per fi apareix Vallibona i prenem direcció al Boixar, just en passar el tram de ciment veurem una cadena i una pista la qual tenim que agafar en baixada cap a la carretera de Rosell, si mireu el track a punt de prendre la carretera veurem uns waipoints que ens portaran a veure "el Molí la Torre" i una carrasca molt gran.
Baixem per la carretera fins a prendre una pista que ens fica al barranc just per devant de la Masia del Molinet, aquí comença un tram de camí bastant ciclable fins arribar a la Capella de dalt de Santo Domingo, a partir d'aquí el camí l'han netejat de argilagues per tornar-li el seu aspecte de pista, però han deixat una gran catifa de punxes, o baixes de la bici o segurament acabes amb les rodes plenes de punxes, al cap de poc hi ha un altre tram de pista en bastant bon estat,encara que bruta amb herbes pel mig del camí fins que al final es tapa per complet i està ple de argilagues, són pocs metres però és un suplici si no és que algú ho netegi o aneu pel barranc amb la bici al coll, un cop passat aquest tram, la pista es veu molt millor i fins i tot pots anar sobre de la bici fins que acabes sortint de nou a la carretera de Rosell, gairebé al final hi ha una altra senda però també està mig perduda i bastant bruta, però tot sigui per no anar per l'asfalt.

Bosque de aliagas

Río Servol o Cèrvol

Carrasaca y fin de pista

Dejamos Carretera

Font de la Serra

1080 m

Font Vella

La Font de Vella de Vallibona,buen lugar para rellenar el camelback.
cykeltur

Inicio senda

Senda bastante ciclable,alguna rocas y ramas nos van a molestar un poco pero se puede bajar bastante bien,ir con cuidado con la zona de piedras,da un poco de respeto.

Inicio senda Perdida

Barranc Del Cerveral

Inicio senda Perdida 2

Inicio senda sin salida

Camino

Inicio senda Vallibona

utsikt

Laguna de Vallibona

Merece la pena desviarse un poco de la ruta,solo para ver esta pequeña laguna.

Salimos Carretera

Camino De Vallibona a Rosell

Salimos Carretera 2

Termina zona desbrozada

Zona desbrozada (cuidado)

Antiguo campo de aliagas,todo recien desbrozado,esta el suelo lleno de pinchos,mucho cuidado en pinchar,se recomienda pasar a pie.