Ladda ned

Min höjd

Ledtyp

Slinga
  • Bild av Perimetral Terme Municipal de Sant Fruitós de Bages (Confinament)

Koordinater

Uppladdad

2 maj 2020

Registrerad

maj 2020

Skapa listor över dina leder

Organisera de leder du gillar och dela dem med dina vänner.

Skaffa Wikiloc Premium Uppgradera för att slippa annonser
Skapa listor över dina leder Skapa listor över dina leder
Dela

Visad 656 gånger, laddats ned 25 gånger

i närheten av Sant Fruitós de Bages, Catalunya (España)

He creat aquest track per tal que en aquests dies en que podrem començar a sortir "amb condicionants" puguem fer una ruta d'uns 32 kms sense sortir del terme municipal de Sant Fruitós de Bages, malgrat hi ha llocs puntuals on sí que es trepitja sol de municipis limítrofs.

La intenció era crear un track que perimetrés al màxim els límits del terme, amb lo qual si agafem un mapa local i el sobreposem a quest track, el dibuix tingui una gran similitud. Això voldrà dir que tot lo que circulem a l’interior d’aquest “cercle” estarà permès i evitarem sancions. Per tant, agafant-ho com a base, podem improvisar tant com vulguem per la part interior.

Intentaré explicar detalls i com evitar punts on es trepitja sol de municipis veïns:

La sortida la he marcat al C/ Montpeità, just per a pujar al pont de l’autopista i dirigir-nos cap al Puig, on baixarem per la pista cap a Sant Benet, tot seguit prendrem el sender que ens deixa just davant el pont de les Generes, sense creuar-lo.
El més tècnics, poden obviar aquest tram, i des d’el Pla de Sant Genís, poden agafar el sender de “Les pedres vermelles” que els deixarà aquí mateix.
Sense creuar el riu, seguim per la llera Oest fins al Pont dels Tres Salts, sense creuar-lo, ja que entraríem al TM de Talamanca.
Ara remuntem fins a Viladordis, tenint en compte que el curt tram que va des del pont de l’autopista fins el trencall passada la Gravera del Carner és TM de Manresa, però no hi fem més de 300m. De seguit ja tombem cap a la dreta i ens reincorporem a St. Fruitós. Un cop arribem a l’alçada del cementiri de cotxes, iniciem la pujada a la Serra del Carner per a dirigir-nos al caravàning i seguim pel polígon fins a creuar el pont dels bombers. Aquesta és una zona que és limítrof amb Manresa i l’anem trepitjant intermitentment, fins arribar al Parc de l’Agulla. Un cop ens endinsem a la Sèquia ja estem de manera franca dins del TM. Passem per Sant Iscle i creuem el pont de la via per endinsar-nos al bosquet del Reguer i anar a buscar el camí de servei de la C25 vorejant per l’Est l’aeròdrom. Tot seguit, trenquem a l’esquerra per a dirigir-nos al Polígon de Santa Anna i anar a buscar novament la sèquia. És aquí on ens endinsem momentàniament al TM de Sallent, però que abandonem un cop arribem a la via de servei de la C16. El tornarem a trepitjar breument un cop passada la zona d’Onzinelles.
Abans d’arribar al Pont de Cabrianes prendrem la pista a ma dreta per tornar-nos a endinsar al bosc d’Onzinelles per arribar a la hípica de Les Oliveres. Seguim cap al Casals i cap a Torruella de Baix.
Des d’aquí he fet via fins al poble de St. Fruitós passant pel Bosc de Sant Martí, però pels més tècnics, la opció recomanable és, seguint el GR4 creuar la carretera pel pas subterrani habilitat, i just davant del bar dels motoristes, prendre el sender de la Corseca, que ens deixaria a mitja pujada de Sant benet, i tornar pel Montpeità, o aprofitar tots els senders que l’envolten.