Visad 47 gånger, ladda ned 3 gånger

i närheten av Palafrugell, Catalunya (España)

Bona ruta circular d'uns 43km aproximadament.
El seu inici és a l'Institut Baix Empordà, Es pren la direcció Mont-ras - Casona - Corriol de les arrels - baixada fins a Sant Pol.
Un cop a la cruïlla de Sant Pol s'ha de girar a la dreta direcció la Bisbal, aquest tram serà de carretera, s'haurà d'anar amb compte!
Arribats a la Bisbal, es circula per la plaça del castell i plaça Major. És fa l'esmorzar al bar Ca la Fina ( costat del CAP ). Es reprèn la marxa direcció Santa Susana de Peralta - Peratallada - ( tornem a entrar a camí ) Sant Feliu de boada - Mas Teixidor i Nau vins i licors Grau. En aquest punt es creurà pel centre de Palafrugell fins al punt d'inici.

Buena ruta circular de unos 43km aproximadamente.
Su inicio es en el Instituto Baix Empordà, Se coge la dirección Mont-Ras - Casona - Corriol de les arrels – bajada hasta a Sant Pol.
Una vez en el cruce de Sant Pol se gira hacia la derecha dirección la Bisbal, este tramo será de carretera, se tendrá que ir con cuidado!
Llegados a la Bisbal, se circula por la plaza del castillo y plaza mayor. Se hace un almuerzo en el Bar Ca la Fina ( al lado del CAP ). Se retoma la marcha dirección Santa Susana de Peralta – Peratallada – ( se vuelve a entrar en camino de tierra ) Sant Feliu de Boada – Mas Teixidor i Nave vinos y licores Grau. En este punto se cruzara por el centre de Palafrugell hasta el punto de inicio.