6,3

Visad 1518 gånger, ladda ned 60 gånger

i närheten av les Planes d'Hostoles, Catalunya (España)

3 kommentarer

• Bild av Dimas

Dimas 2014-feb-09

Havent fet i gaudit moltíssim la ruta de la Open BMW de Quart la setmana passada, ens hem animat a fer aquesta ruta pensant que seria similar. Res més lluny de la realitat! Fins el km3,5 corriol de pujada tècnic però divertit. Del km3,5 al km5 pista amb pujades molt dures. Però del km5 fins el km6,5 la cosa es torna impracticable, gens ciclable i és frustrant haver de portar la bici a sobre una bona estona.

Per sort a partir del km13 la cosa compensa. Un corriol de baixada amb forta pendent et fa oblidar les penes. Més endavant pujades tècniques amb grans pedres que et fan donar el màxim de tu mateix, ens ho hem passat molt bé! Finalment a partir del km18 la millor part de la ruta, petits puja-baixes per un corriol preciós.

Si teniu en compte que haureu de caminar bastant fins Les 3 Creus (primer part de la ruta), la resta val molt la pena!

• Bild av Acarboneli

Acarboneli 2014-feb-16

La ruta molt divertida, tot i que no l'he acabat per trancar canvi, però el tram de pujada fins les creus blanques, no m'ha agradat gaire, tot i que s'ha anat fent. La baixada posterior i la resta espectacular.

• Bild av raidm2

raidm2 2014-feb-16

La misma opinion que los otros dos usuarios, la subida a las tres cruces muy dura por tener que hacerla a pie el 80%.