-
-
993 m
623 m
0
11
22
43,73 km

Visad 1165 gånger, ladda ned 60 gånger

i närheten av Navalón de Arriba, Valencia (España)

Esta ruta seguix idèntic traçat que la ruta "Navalón 100% BTT", a excepció de dos xicotetes variacions.

Ruta original: http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3300983

D'una banda evitem entrar en la finca El Escudero ja que les últimes vegades que he passat per allí no he sigut ben rebut. Està clar que és una finca privada i que hi ha cadenes per a impedir el pas en tots els camins d'entrada, però mai entendré quin és el mal que podem ocasionar al circular per les pistes en les nostres bicicletes... I no obstant això cada vegada més proliferen les cadenes i les tanques pels camins pels quals rodem.
Per això propose una xicoteta volta a la finca, igualment per pistes, passant per la Casa Inesta i seguint fins a l'encreuament de la Casa El Pelaero. Una vegada allí girem a l'esquerra i per la pista empedrada (hi ha trams que pareix una calçada romana) eixim a la carretera.
La segona variació està indicada per a aquells que no vullguen descensos radicals i consistix a evitar la baixada al Barranc de Benacancil per la trialera, ja que està molt desfeta i massa vegades cal posar el peu en terra. Per a això baixem al barranc per la pista que ix del camí que baixa al Càmping El Teulatet. Es tracta d'una baixada molt ràpida que ens porta al fons del barranc. Per esta variant podem observar la bellesa d'este paratge, amb les seues grans parets que s'eleven imponents. Una vegada ací ja coincidim amb la ruta original.
------------------------
Esta ruta sigue idéntico trazado que la ruta "Navalón 100% BTT", a excepción de dos pequeñas variaciones.

Ruta original: http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3300983

Por una parte evitamos entrar en la finca El Escudero ya que las últimas veces que he pasado por allí no he sido bien recibido. Está claro que es una finca privada y que hay cadenas para impedir el paso en todos los caminos de entrada, pero nunca entenderé cual es el daño que podemos ocasionar al circular por las pistas en nuestras bicicletas... Y sin embargo cada vez más proliferan las cadenas y las vallas por los caminos por los que ciclamos.
Por ello propongo un pequeño rodeo a la finca, igualmente por pistas, pasando por la Casa Inesta y siguiendo hasta el cruce de la Casa El Pelaero. Una vez allí giramos a la izquierda y por la pista empedrada (hay tramos que parece una calzada romana) salimos a la carretera. La segunda variación está indicada para aquellos que no quieran descensos radicales y consiste en evitar la bajada al Barranco de Benacancil por la trialera, ya que está muy deshecha y demasiadas veces hay que poner el pie en tierra.Para ello bajamos al barranco por la pista que sale del camino que baja al Camping El Teulatet. Se trata de una bajada muy rápida que nos lleva al fondo del barranco. Por esta variante podemos observar la belleza de este paraje, con sus grandes paredes que se elevan imponentes. Una vez aquí nos ya coincidimos con la ruta original.

DADES DEL GPS:

Distancia: 43,54 km
Tiempo: 3:08:34
Velocidad media: 13,9 km/h
Altura ganada: 944 m
Temperatura media: 12,9 °C

Tiempo
Tiempo: 3:08:34
Tiempo en movimiento: 3:04:23
Elapsed Time: 4:02:15
Velocidad media: 13,9 km/h
Avg Moving Speed: 14,2 km/h
Velocidad máxima: 46,3 km/h

Altura
Altura ganada: 944 m
Altura perdida: 948 m
Altura mínima: 623 m
Altura máxima: 993 m
Waypoint

LAP001

2 kommentarer

  • Bild av remecova

    remecova 2014-nov-23

    I have followed this trail  View more

    bonita ruta que discurre por un paisaje inmejorable, gracias por subirla Agustí Roig

  • Bild av Agustí Roig

    Agustí Roig 2014-nov-23

    No hay de que... me alegra que la hayas podido disfrutar. Soy un enamorado de aquellas montañas

You can or this trail