Ladda ned

Registrerad

februari 2015

Friluftsnavigering

Följ miljontals friluftsleder via din smartphone. Fungerar även offline!

Skaffa Wikiloc Premium Uppgradera för att slippa annonser
Friluftsnavigering Friluftsnavigering
Var den första som applåderar
Dela
−8 m

Visad 284 gånger, laddats ned 2 gånger

i närheten av Malgrat de Mar, Catalunya (España)

Avui era l'ultim dia d'entreno per la TransMaresma que farem el diumenge vinent. Hem fet una ruta el més semblant possible i "Deu ni Do" el que ens espera. He sortit a les 7 del matí i he recollit al Asger a la riera, després hem anat cap a Santa Susanna i allà al Pavelló ens esperava en Jaume, hem pujat per l'autopista i hem agafat el Camí de Terra Roja, allà ens esperava en Pere Godino i ja sense miraments, 4 camins i amunt, quan quasi estava arribant a Coll de Porc per darrere m'ha passat en Joan Pou que no podia venir amb nosaltres per temps i anava a fer la seva ruta, a tirat amunt i l'he perdut de vista, de Coll de Porc a l'Erola, allà en Jaume ha dit que no tenia el dia i ha tornat avall, d'allà cap a l'esplai i Sant Martí Montnegre, després d'agafar el camí que baixa a Vallgorguina ens han agafat en Juanka, Fernando, Miguel Angel, Manel, Julio i Juanpa, com que va sobrats han seguit al seu ritme i els hem trobat quan començàvem a pujar al Santuari. Déu meu que llarga se m'ha fet aquesta pujada, he arribat a dalt baldat. He menjat l'entrepà i avall per la Creu de Rupit, Collsacreu i allà a la urbanització ens han tornat a agafar, a la pujada de Cal Paraire en Pere ja els hi a dit que tiressin que nosaltres anàvem al nostre ritme i au, puja que puja fins a Sant Mart Montnegre, després a l'Esplai i allà en Pere Godino ja ha marxat pel seu compte. Hem quedat l'Asger i Jo i cap a Hortsavinya, l'Erola i avall fins a Santa Susanna per l'Autopista, quan ja estàvem contents perquè això ja estava ............. Punxada ............. de qui? Meva, doncs au, arregla i cap a casa. Hem arribat a les 15,20 amb la sensació de què podíem haver arribat a les 15 hores i fer un temps de 8 hores. No esta mal com a ultim entrenament no, ara toca descansar aquesta setmana i fer la prova el més digne possible, com a mínim entrar dintre del Temps limit que són 9 hores des de la sortida. La propera setmana mes.