Tid  8 timmar 34 minuter

Uploaded den 15 maj 2019

Recorded maj 2019

Visad 71 gånger, ladda ned 1 gånger

i närheten av Ivars de Noguera, Catalunya (España)

Recorregut per l'Urgell i la Noguera en dues jornades.
Després de passar la nit a Ivars de Noguera, sortim des de la plaça Major i anem a cercar el camí de Boix. Després de 8 km per pista fem una visita a l'església de Boix, únic edifici que es conserva al poble, abandonat per la construcció del pantà de Santa Anna.
Continuem per la pista que envolta el pantà fins el trencall d'Alberola, en aquest punt l'ascens s'aguditza. Arribem a Alberola, petit poble de 9 habitants i punt de pas de rutes ciclistes entre la Vall d'Àger i la Noguera meridional. Després de refrescar-nos, ens apropem al museu a l'aire lliure de Víctor Pedra, també tenim el goig de ser rebuts per l'artista i visitar el seu estudi-taller.
Després de la llarga parada a Alberola, només tenim mig hora per fer un mos a Os de Balaguer mentrestant contemplem la seva imponent església. La resta de camí fins a Lleida, el fem a tota velocitat per poder prendre el tren.