Koordinater 711

Uploaded den 29 juli 2017

7,1

Visad 551 gånger, ladda ned 14 gånger

i närheten av Flix, Catalunya (España)

Durada 3h. Avuí hem anat a veure l'ermita de Santa Madrona, al terme de Riba-roja d'Ebre. Hem sortit de Flix i passant per Seves hem fet cap a Riba-roja. No hem anat directament al poble, sinò que hem tirat cap a l'ermita. Hem pujat pel camí que hi va la gent a peu, i hem pujat un tros amb bici, crec que de baixada, apart de les escales, es pot fer-ho tot amb bici, (un altre dia). A dalt hi ha un bon panorama, unes bones vistes. Al moment de baixar hem baixat pel camí de vehicles. Hi ha uns quants rètols que crec que an sortit defectuosos, perque salta la pintura de les lletres, en fi, d'aquí a quatre dies no indicaran res. Som-hi cap a Riba-roja. Hem vist una torre de observació mig derruïda a la vora del riu, i una torre de guaita nova de trinca (restaurada) a les afores del poble. tot seguit, cap a Flix. Hem estat menys de 3h. Aixó si, gaudint del paisatge i de les coses que anavem trovant pel camí, i fen moltes fotos, que després toca reviure una altra vegada la ruta. Apa Salut i Pedals.