← Del av Tracks de Aneto

Registrerad

augusti 2018

Sök efter vandringsområde

Hitta leder som startar eller passerar genom dina valda områden.

Skaffa Wikiloc Premium Uppgradera för att slippa annonser
Sök efter vandringsområde Sök efter vandringsområde
Var den första som applåderar
Dela

Visad 357 gånger, laddats ned 20 gånger

i närheten av Benasque, Aragón (España)

La segona etapa de Tracks de Aneto parteix de l’Hostal Parque Natural, baixant per la carretera direcció Benàs. Però just a la rotonda, prenem la carretera que puja fins al poble de Cerler. A dins del poble, abandonem l’asfalt per a continuar remuntant per pista en bon estat. Les vistes comencen a ser fantàstiques. La pista es converteix en un sender que ens fa creuar el barranc d’Ardonés, on podem contemplar “las tres cascadas”.

Tornem a prendre la carretera de Cerler, ara en baixada, que deixarem tres esses més avall per agafar pista amb bon ferm. Anem fent, fins arribar a les petites localitats de Eresué, Ramastué, Liri i Arasán. Aquí ja hem deixat la fresca de les obagues, i transitem per una part més solella i àrida. També cal dir que hem perdut força alçada.
Per una pista emboscada de pi roig, arribem al trencall d’on ve el traçat de la Transpirinaica tradicional, és a dir, la pista que ve del Pont de Suert i de Bonansa, i durant una bona estona, seguim traçat coincident, però que abandonarem, ja que nosaltres ens dirigim més cap al Sud.

A dalt de tot d’un coll, a la zona de La Múria, s’inicia la baixada per pista bona fins a Campo, però des de Tracks de Aneto ens faciliten una variant per sender; i aquí tenim sensacions contraposades, els dos primers trams són força ciclables i divertits, però quan hem creuat per segona vegada la pista principal, el sender està brut i perillós, a part d’abandonat, ple d’esbarzers i pedres. Suposo que les pluges d’aquest any han tret la terra i ha quedat com ha quedat. Més avall, optem per seguir el traçat original.

Ens allotgem a l’Hotel Cotiella de Campo. És un hotel Bikefriendly on hem estat molt ben tractats. L’habitació i el tracte excel·lents.