9,4

Visad 2286 gånger, ladda ned 78 gånger

i närheten av L' Espluga Calba, Catalunya (España)

Ruta de mitja jornada que discorre per pistes i senders entre l’Espluga Calba, Fulleda i Tarrés.
Corriols, que en general son de nivell fàcil, amb algun tram puntual més trialer però superable damunt la bici.
En total fem uns 9 trams de sender que sumen uns 7,4 Km.
Alguns d’aquests senders discorren per la ruta dels forns de calç. De passada podem veure aquestes curioses construccions destinades a l’obtenció de calç.
En una part de la ruta resseguim els aerogeneradors del parc eòlic de la Serra del Vilobí.
Resumint podem dir que és una volta divertida i sense grans complicacions tècniques i físiques.

3 kommentarer

• jam 2011-mar-27

Molt bona ruta. Impressionant l'aprofitament de les possibilitats del terreny que heu fet. Corriols entretinguts i sense dificultat, però molt divertits. Això si, terreny a evitar si hi ha fang. Ahir el vam enganxar perfecte, però una mica més moll hauria estat un infern.

• Lapi410 2011-mar-27

Ei Max! soc el Vili!. El dg20 vam fer amb el Casi aquesta ruta, va estar molt be, una zona nova i desconeguda. Ens vam arribar fins a Tarres on vam dinar, entrant al poble vam fer un curt corriolet que surt del diposit d´aigues a l´entrada del poble. Ah! el Jordi em vadir que vau anar a Morella i que ja te l´esperada Epic, tot un maquinon
    Ara ens hauriem de trobar tots plegats i fer una ruta, pero un xic LIGHT!!! pa que el cuerpo aguante..
    Un saludo

• mr gonza 2011-dec-21

molt bona ruta. gràcies! alguns trams de trialera son bastant pedregosos i no gaire fàcils. el paisatge és magnífic.