• Bild av 'DE LA MANCHE A L'OCEAN', 2ª ETAPA.HÉDÉ/PONT REAN21/JUL/16 001

Uploaded den 12 augusti 2016

Recorded juli 2016

Visad 309 gånger, ladda ned 9 gånger

i närheten av Hédé-Bazouges, Bretagne (France)

Segona etapa de la travessa "Manche-Ocean".
Es deixa Hédé i vàrem agafar el canal per la última de les onze encluses, i de bon mati ja vàrem veure el tràfec de vaixells per les encluses i la tasca que desenvolupaven es enclusers, obrin i tancant les comportes a mà.
Com l'etapa anterior, tot el recorregut es fa per el camí de sirga, protegits per els enormes roures a ran de canal.
Arribem a Rennes, capital de la Bretanya, que s'atravessa de nord a sud, i on comença el canal amb la seva primera enclusa, l'enclusa de Saint-Martin. Es deixa el canal i es segueix per el camí de sirga que va per l'esquerra del riu Vilaine, i ens portarà al peu de l'hotel a Pont Rean, passant per una seria d'aigua molls molt grans, després de fer 18 km de riu.
Un consell a qui vulgui fer aquesta etapa, no dormir a l'Auberge de Rean, molt, molt mal hotel!!!