Ladda ned

Registrerad

juni 2015

Avancerade filter

Filtrera genom att ange månad eller datum. Hitta leder enbart från personer du följer.

Skaffa Wikiloc Premium Uppgradera för att slippa annonser
Avancerade filter Avancerade filter
Var den första som applåderar
Dela

Visad 971 gånger, laddats ned 8 gånger

i närheten av Nagol, Sant Julià de Loria (Andorra)

Una altra variant de les moltes que hi ha per anar de Certés cap a Andorra.
D'aquest recorregut els canvis 100 % recomanables son:
- Un cop deixeu enrere les bordes de Manyat, abandoneu el GR i agafeu el corriol de la dreta, pujeu fins la següent casa i per sobre hi ha el camí que enganxa amb el GR de nou.
- En arribar al GR, al canviar de vessant veureu que hi ha tres camins i el que agafo es el de sobre que porta fins la Font de Palomera, es més fácil agafar qualsevol dels altres dos i baixar pel GR directament que és més fácil i menys perillos, ja que un cop al Cortal de Sansa agafo aquest camí que és molt pedregós i fácil de caure (jo aquest cop tres vegades i normalment no acostumo a caure gaire).
- Quan aneu pel Rec baixeu pel camí d'encorcers.