Ladda ned

Registrerad

mars 2010

Sök efter vandringsområde

Hitta leder som startar eller passerar genom dina valda områden.

Skaffa Wikiloc Premium Uppgradera för att slippa annonser
Sök efter vandringsområde Sök efter vandringsområde
Var den första som applåderar
2 kommentarer
Dela

Visad 2109 gånger, laddats ned 51 gånger

i närheten av L'Alcúdia de Crespìns, Valencia (España)

Esta ruta ja la tenim penjada ací, però hiu l'hem fet en sentit contrari. Fent-la així es fà molt tècnica i exigent. Des de dalt del port de l'Olleria anirem cap a Bellús per sendes molt divertides. Una vegada en Bellús es pot a profitar per a fer un descans i repondre forces en un dels dos bars que hi han al poble. Si es disposa de temps es pot fer una visita al pantà i la presa, es interessant. En la tornada cap a Canals moltes mes sendes, però esta vegada mes exigentes que les primeres. Deixarem de costat la casa Quintana per a fer noves sendes a partir de la pedrera. El remat final es la trialera fins a l'autovia. Es una de les rutes que mes es gaudeix fent-les.

Läs mer external

2 kommentarer

• peiro 11 maj 2011

saludos ressaca dices que esta ruta ya esta puesta al reves pero me e fijado que la otra pode desnivel acumulado unos 1500m y esta 630m siento la misma ruta que desnivel esta erroneo gracias por compartir estas rutas el fin de semana vamos a hacerla en que sentido recomiendas que la hagamos.

• Bild av ressaca btt

ressaca btt 16 maj 2011

Hola peiro, efectivamente debe haber un error en esos 1500m de desnivel (ya sabemos que los GPS a veces nos hacen estas cosas), el desnivel bueno es el de 630m. En cuanto al sentido de la ruta, a mi personalemente me gusta mas esta (canals-bellús-quintana-canals) aunque desde Bellús haría la vuelta hacia Canals cogiendo la ruta de la solana i ombria del castell de Xàtiva, tiene unas sendas preciosas y unas vistas espectaculares de la ciudad de Xàtiva, también podréis hacer una visita al castillo. Espero que disfrutéis de la ruta.
    Nos vemos por las montañas.

Du kan eller den här leden