Ladda ned

Registrerad

juni 2007

Skicka till din GPS

Ladda ned leder från Wikiloc direkt till din Garmin, Apple Watch eller Suunto.

Skaffa Wikiloc Premium Uppgradera för att slippa annonser
Skicka till din GPS Skicka till din GPS
Var den första som applåderar
Dela

Visad 9060 gånger, laddats ned 151 gånger

i närheten av Santa Coloma (Andorra)

Recorregut mitja distancia de gran bellesa paisatgista. Ull pels trams de carretera entre Caldea i la Frontera, on ja comencem agafar pista pel camí dels bunkers (camping Frontera). Tant d'anada com de tornada, aquest és el tram més perillòs, ja que em de compratir carretera amb els cotxes. Es pot fer a qualsevol época del any llevat els dies de neu o de gel en ple hivern. El recorregut el qualifico de moderat malgrat s'ha de tenir una mínima forma física per la durada i llargada del recorregut. En cap moment trobareu dificultat tècnica.

Parc del Segre - LaSeu d'Urgell

Des d'aqui, si es vol allargar encara més la sortida, es poden er diferents recorreguts de diversa dficultat. I si no, tornar cap a Caldea que a la cap i a la fi, per avui ja està prou be.

ARFA

• Bild av ARFA
Bonic poble de l'Alt Urgell. D'alli agafem camí fins al Parc del Segre tot vorejant el mateix Segre

Golf d'Aravell

• Bild av Golf d'Aravell
Passarem epl Camp de Golf d'Aravell, d'un punta a l'altre.

Camí dels Bunkers

• Bild av Camí dels Bunkers
Entrada al Camí dels Bunkers al costat del Camping Frontera, un cop passat la duana.

ADRALL

Aqui hem de fer uns 100 mts per la general i creuar per tornar agafar camins passat el pont d'Adrall direcció Lleida.

BELLESTAR

• Bild av BELLESTAR
Arribem a Bellestar on podem fer un pa amb tomaquet i bon embotit a Cal Peret. Ho recomano.

Caldea

Sortidai arribada a Caldea, Escaldes

ANSERALL

• Bild av ANSERALL
Bonic poblet abans d'arribar a la Seu i des d'on agafarem un altre camí, a ma dreta, que ens portarà fins a Bellestar. Pujada uns 100 mts d desnivell en vora 1 km.