• Bild av Bonmati-Sant Gregori-La Santa Vall 2019-St. Marti de la Mota-Bonmati

Uploaded den 23 februari 2019

Recorded februari 2019

Visad 162 gånger, ladda ned 9 gånger

i närheten av Bonmatí, Catalunya (España)

Aquesta es una ruta fascinant plena de corriols fàcils i divertits que transcorre per la zona de Sant Marti de la Mota.
Tots els companys de ruta han sortit d'Anglès excepte jo que ho he fet des de Bonmati, començant a grabar la ruta al pàrquing de davant el restaurant Can Rajolet.
Agafem el carril bici en direcció a Girona. Passat Bescanó travessem el riu Ter per dirigir-nos a Sant Gregori on aprofitarem la segona part del recorregut de "La Santa Vall 2019" (aprofito per felicitar als organitzadors Klassmark)
Aquesta part consta d'uns 38 km aproximadament on els corriols es van connectant amb petits trams de pista. Insistir que son corriols relativament fàcils, de poca dificultat tècnica però que sens dubte ens deixaran maravellats de la seva "guapura"
La tornada desde Sant Gregori la fem quasi pel mateix camí, únicament aprofitem un camí vora el Ter molt bonic a canvi d'un tram de carril bici.