• Bild av BENISSANET - BESEIT

Uploaded den 10 november 2018

Recorded oktober 2018

Visad 1167 gånger, ladda ned 4 gånger

i närheten av Benissanet, Catalunya (España)

Sortim per la carretera T-324 fins a MIRAVET (4,3), pugem al Cap de la Vila i el Castell. Seguim baixant per l’empedrat fins a la llera del riu i anar per el Camí de les Blores, que el deixem al km.6,3, per entrar a una pista cimentada amb fortes rampes que ens durà al Coll d’Argoles (9).
Comencem el descens entres camps de cultiu, fins arribar a EL PINELL DE BRAI (13,3).
Per la carretera N-230b arribem al desvio, que ens porta a l’antiga Estació de Pinell (19,3).
Som a la Via Verda de la Terra Alta, entrem al túnel direcció nord, seguim la via fins l’area de Mare de Deu de la Fontcalda (24,1).
Passem per BOT (29,5) i HORTA DE SANT JOAN (39,5). Al km. 42,9 deixem la Via Verda i entrem a la carretera TEV-3303, la seguim fins ARNES (48,2).
Sortim del poble pel camí del Port, per seguir després el Camí de Mas de Pau, quue ens portarà a resseguir els Barrancs del Juncars i del Coll d’en Selma, amb un puja i baixa, fins arribar a BESEIT (62,2)

• Bild av MallolMallol

MallolMallol 2019-aug-31

I have followed this trail  verifierade  View more