Visad 258 gånger, ladda ned 17 gånger

i närheten av Banyoles, Catalunya (España)

Segons la ruta que barreja btt i romànic feta per en "mparaira" avui he pogut fer-la.
En tenia ganes però només vaig a Banyoles un cop l'any per lo que mai trobava lo moment. Avui si. Barreja d'asfalt i fang, massa fang, per'xò ha estat molt complicada. He tingut que demanar un parell de voltes una manega d'aigua per netejar la bici i poder seguir. Això m'ha passat per no dominar lo terreny. Com a ruta es preciosa, molt plana i rodadora fins arribar a Besalú, en acabat i després dels quilòmetres acumulats la ruta s'endureix cap al Coll de Guixeres però es pot fer amb una mica d'esforç malgrat lo fang. Una pista asfaltada que s'enfila caragolant-se ens durà a una mena d'urbanització que de cop i volta ens presentarem davant l'Estany, a partir d'ací la tornada es ben fàcil. Un cop dins de Banyoles cerco una gasolinera per netejar definitivament la bici i tornar al punt de partida.
Bona ruta però compte amb temporada de pluges pel fang