Ladda ned

Registrerad

juni 2022

Sök efter vandringsområde

Hitta leder som startar eller passerar genom dina valda områden.

Skaffa Wikiloc Premium Uppgradera för att slippa annonser
Sök efter vandringsområde Sök efter vandringsområde
Dela

Visad 24 gånger, laddats ned 0 gånger

i närheten av Alforja, Catalunya (España)

Aquest cop sí els completo 5 sencers.
Sorto d'Alforja:
Primera pujada cap el Coll d'Alforja, els trams sorrencs són els més malparits i emprenyadors, com q no és prou dura la pujada....
Avui però arribo a dalt força sencer, veig q serà un grandia.

Segona pujada pels Castanyers, és la que té les rampes més dures però ja me la conec i vaig, com tota la sortida, rodant al meu ritme sense cap pressa per fer cim.

Tercera pujada. La Creu del Formatge. La més clássica només recordar q quan s'arriba a la creu encara queda molt per arribar a dalt. Vaig fent fins a l'ermita on prenc una beguda isotònica i faig uns riures amb els q ho regenten.

Me'n queden 2 i no estic patint. Avui faré les 5.

Quarta pujada, la de Riudecols, potser la més llarga. També la que més cops he fet, per tant ser on s'ha d'afluixar i on s'ha de pitjar.

Cinquena pujada. La Creu del Formatge per Riudecols. És la última i el camí és el més emprenyador, pujades i baixades, trmas molt bruts. Arribes a la Creu i saps q encara queda molt. Però la faig ja amb ganes d'acabar la sortida.

Avall fins el cotxe. Com m'agrada Puigcerver!!!! Anava tant concentrat q no he fet ni una foto :(

pd. Popcerver pq he fet 5 potes com un pop bocavall o amunt :))))