Koordinater 895

4,3
8,7

Visad 53 gånger, ladda ned 3 gånger

i närheten av Santpedor, Catalunya (España)

La ruta des de Santpedor fins el Santuari de la Salut comença des de l'Ajuntament de Santpedor ubicada a la Plaça Gran continua al sud al carrer de la Vall en direcció a la carretera de Manresa (BV-4501) fins arribar al poble de Sant Iscle de Bages. El camí continua pel El Poal en tots dos pobles es passen alguns carrers del poble, per arribar a un camí de terra adaptat per la circulació de persones o vehicles (com bicicletes).
Es creuarà pel pont de la C-25 per arribar a Manresa per l'avinguda Universitària. Es continuarà cap al nord-est al carrer Font del Gat fins arribar al Passeig Pere III es continuarà per la Plaça Espanya on hi ha senyalats punts d'interès com un forn, cafeteria o un pàrquing de bicicletes.
La ruta marcada cap a la Basílica de la Seu, i la continuació cap a les altres edificis de arquitectura religiosa. Al camí sembla que no passin per cap camí, com als voltants, però hem fet recerca i existeix un camí que dóna la volta per continuar la ruta. Es continuarà passant pel edifics d'interès de la ruta ignasiana situats alguns al centre històric i a la vora del riu.
L'únic edifici d'arquitectura religiosa que es troba a les afores es el Santuari de la Salut, està marcat amb les indicacions correctes per protegir al nostre client. Aquest és el punt final de la ruta.

Ruta Santpedor - Santuari de la Salut (Viladordis): 17,37km
Les nostres rutes estan totalment visualitzades que siguin transitables per garantir la seguretat del nostre client.

Més informació: http://www.manresaturisme.cat/cat/article/5594-els-22-llocs-de-la-ruta-ignasiana

Information

Ajuntament de SantPedor

Aquí podrás obtenir informació sobre el municipi, fer trámits i gestions. Adreça: Plaça Gran, 4, 08251 Santpedor, Barcelona Telèfon: 938 27 28 28 Horari Dilluns-Divendres: 9:00 - 14:00 Dimecres i Dijous obert també per la tarde: 17:00 - 19:00 Dissabte i diumenge tancat. Pàgina web: www.santpedor.cat

Santuari de la Salut (Viladordis)

Santuari de la Salut de Viladordis també anomenat Santa Maria de Vilamajor es troba situada a les afores de Manresa, santuari d'estil romànic que es situa entre els segles XII-XIII, lloc ideal per peregrinacions, celebracions i misses. Telèfon: 938 74 13 01 Horari: Dilluns-divendres: Obert tot el dia. Diumenge i preceptes, missa a les 12:30h Pàgina web: www.manresaturisme.cat/esp/article/6590-santuari-de-la-salut-de-viladordis

Creu de la Culla

Creu de la Culla esta situada a l'entrada de la ciutat venint de Barcelona, és d'estil gòtic, aquesta creu és reconeguda per la llegenda popular de Jacint Verdaguer que és va convertir en una rondalla-poesía "Tal faràs, tal trobaràs". Pàgina web: www.manresaturisme.cat/cat/article/5961-creu-de-la-culla

Monestir de Santa Clara

El Monestir de Santa Clara és troba situat entre els barris de les Escodines i la Balconada, és un edifici romànic construit a finals del segle XIII o principis del XIV, actualment la funció d'aquest edifici és un centre de dia de salut mental. Pàgina web: www.monestirs.cat/monst/bages/ba15clar.htm

Creu del Tort

Creu del Tort és una creu de pedra que conté la imatge de Sant Ignasi en un fust ja que aquest personatge (es diu) s'aturava sovint a pregar, originaria del segle XIV. Pàgina web: www.manresturisme.cat/cat/article/5960-creu-del-tort

Cova de Sant Ignasi

La Cova de Sant Ignasi és un edifici d'estil neoclàssic situat a Manresa, construit el segle XVII, aquest edifici va ser creat per recordar a Ignacio de Loyola, aquest personatge es va recloure en una cova per resar, en aquest lloc va escriure "els seus exercicis espirituals". Pàgina web: www.covamanresa.cat/es/agenda

Capella del Rapte

La Capella del Rapte és va construir damunt de l'antic Hospital de Santa Llúcia, és d'estil gòtic, és recordada per Sant Ignasi de Loyola on aquest va estar inmóbil durant vuit dies. En aquesta capella es poden fer visites guiades sol·licitant l'accés o mitjançant la visita de "La Manresa Ignasiana", també es pot celebrar misses de manera ocasional. Telèfon: 938 72 15 12 Pàgina web: www-manresaturisme.cat/cat/article/5909-capella-del-rapte-(antic-hospital-de-santa-llucia)
Information

Ajuntament de Manresa

A l'ajuntament de manresa podrás accedir a qualsevol informació sobre la ciutat (territori, temps, demografia, història, etc), també trobarás les notícies més actuals i podrás realitzar trámits. Telèfon: 938 78 23 00 Horari: Dilluns a dijous: 8:30 - 18:00 Divendres: 8:30 - 15:00 Dissabtes i diumenges tancat Pàgina web: www.manresa.cat

Oficina de Turisme de Manresa

L'oficina de turisme de Manresa s'encarrega de donar tota la informació possible als visitants i residents, alhora s'encarrega d'expandir i promocionar-se a l'exterior a través de videos publicitaris o promocions. Ofereix diferents serveis des de l'atenció al client com la venda de productes relacionats amb Manresa. Telèfon: 938 78 40 90 Horari: Dilluns a dijous: 10:00-14:00h Divendres i dissabtes: 10:00-14:00h / 17:00-19:00 Diumenge: 10:00-14:00h *L'horari varia segons temporada d'estiu-hivern Pàgina web: www.manresaturisme.cat/esp/article/6264-oficina-de-turisme
Building of interest

Pou de la Gallina

El pou de la gallina es troba situat al carrer Sobreroca de Manresa, la revista manresana publicada per l'Associació Cultural El Pou de la Gallina també és coneguda per aquest nom.

Banc Sabadell

Establiment on es realitza qualsevol operació financera.
parkering

Parquing de bicicletes

En aquest lloc el client podrá parar a fer un descans, deixar la bicicleta en un lloc segur i aprofitar per veure la ciutat.

Correus

Lloc on es rep, reparteix i s'entrega la correspondència.

Farmàcia Buxó

Establiment on es venen i compren diferents medicaments. Telèfon: Horari: Dilluns a diumenges de 8:00 - 23:00 *tots els dies del any
Provisioning

Forn de Cabrianes

Establiment on el client pot degustar la gran varietat de productes: pans, pastisseria i coques Telèfon: 93 876 02 92 Horari: Dilluns a divendres de 6:30 a 13:45 / 16:30 a 20:15 Dissabtes de 6:30 a 13:45 Diumenges de 6:30 a 14:00

Cafeteria Piper

Establiment on el client podrá consumir diferents begudes i aliments Telèfon: 938 76 92 35 Horari: Dilluns a dijous de 7:00 a 22:00 Divendres de 7:00 a 23:00 Dissabte de 8:00 a 23:00 Diumenge de 8:00 a 22:00

CaixaBank

Establiment amb caixer automàtic on es realitza qualsevol operació financera

Basílica de la Seu

La Basílica de la Seu és un monument d'estil gòtic, des de aquí es pot contemplar una visió magnífica de Manresa. Adreça: Baixada de la Seu, s/n Telèfon: 938 72 15 12 Horari: De dilluns a divendres de 10:45 a 13:30 i de 16:00 a 19:00. Dissabtes, diumenges i festius de 10:45 a 14:00 i de 17:00 a 19:00 Pàgina web: http://www.seudemanresa.cat
stuga

Urbí Apartments

Establiment que ofereix allotjament de manera temporal on qualsevol persona pot quedar-se els dies que vulgui.