Visad 143 gånger, ladda ned 0 gånger

i närheten av Avinyó, Catalunya (España)

Etapa que tanca la proposta allà on la vàrem començar, Cornellà de llobregat. Partim de bon matí d'Avinyó i ens enfilem cap a la carretera que ens portarà fins a Artés B-431 i Navarcles BV-4512. Allà enfilem un collet preciós BV-1221 fins a Talamanca amb trams que pràcticament carenen les dues vessants oferint unes magnífiques vistes. Aquest és un bon moment per fer avituallament doncs ja no trobarem res fins a l'altra banda del Coll d'Estenalles.

El tram transcorre per el parc de Sant Llorenç de Munt i L'Obac i ens ofereix unes bones vistes de la comarca i de la muntanya de Montserrat fins que ens perdem per dins del coll d'Estenalles fins a baixar a Matadepera; des d'aquí enllaçem amb Terrassa i Rubí per un tram molt poc agraït (des de Terrassa hi ha altres opcions per connectar amb el Baix llobregat, com per la carretera d'Ullastrell, la de Martorell o la de Castellbisbal).

Enllaçem amb Valldoreix (La Floresta) i ens desviem cap Molins de Rei per La Rierada i Can Castellví (atenció amb aquest tram: forta pendent i constant entrada i sortida de cotxes, gossos i autobusos) fins a connectar amb la caretera de Molins BV-1468 (per Sant Bartomeu de la Quadra).

Molins de Rei-Cornellà pel Polígon El Pla o pel carrer València fins la N-340.