3,5
7,0

Visad 1540 gånger, ladda ned 34 gånger

i närheten av Palma de Gandía, Valencia (España)

Hui sera un dia per a recordar al llarc del temps pues es el debut en una cursa de montanya, i a mes a mes en el poble de la dona.
Eixida en el amic Juanlu (Cabra) a ritme d'ell, ixint correguent fins a la eixida del poble on ja putjaven un tros de montanya per tal de creuar a la part de Ador, per pujar al terrer i fer la baixada per el barranc de la font baixant per la piscina de Ador, creuant el poble per pujar per les escales a la Hermita i fer tot el tram de urbanizatcio fins dalt de tot, adentrarmos ja a la montanya en direccio a les antenes per tal de creuar al terme de Alfauir, bordejant el poble per el barranc i a mitjant poble creuar el pont i comensar la pujada al castell per baixar i arribar al altra part per tal de aplegar de nou al terrer i ja baixar per el cami que dona al Gripau, abans de eixir a la carretera pujem per un caminal que dona a Santana fent el recorregut per el voltant del poble per baixar per l'Esglesia buscant el paseig i a la fi la recta de la Avinguda on esta situada la meta.
Per a mi ha estat molt bonica pero prou dureta, la puja a la hermita per les escales i despres pujant fins les antenes ha estat prou dur, relajantmos "entre cometes" la baixa a Alfahuir i despres per a mi lo mes dur la torna a la montanya cap al terrer. en resum una cursa que si na pasa res esta apuntada en la agenda per tal de tornar a repetirla, salut i kms.