Ladda ned

23 maj 2021

maj 2021

Visad 191 gånger, ladda ned 14 gånger

i närheten av Planoles, Catalunya (España)

Data: 8-5-21

Temps total sense aturades: 7h07', ritme moderat +.
Alçada màx.: 2910 m.
Desnivell: +1225 m.

Des de l'aparcament del coll de les Barraques, seguir cap el coll de les Barraques, pista a l'esquerra abans d'arribar al coll amb indicador "Pas dels Lladres / Puigmal". Seguir aquests indicadors fins la carena de la serra de La Vaquerissa. Pujar pel mateix llom carener fins el puig de Dòrria (2547). Continuar per la carena cap a l'est, passant pel Pas dels Lladres i ascens a la tossa del Pas dels Lladres (2661). Davallar per la vessant oposada, creuant el coll de les Clotes, voltejant el Bressol del Puigmal (zona enclotada) i iniciar una intensa pujada fins el cim del Puigmal (2910).
Iniciem la baixada, seguint la serra del Borrut (itinerari clàssic cap a Fontalba). En arribar al cim d'El Borrut (2670), davallem per la carena de la dreta, seguint marques grogues. En arribar al collet, seguim a l'esquerra amb marques grogues, endinsant-nos en la vall del Borrut. Sense camí però amb moltes i vistoses pintades grogues, davallem fins el torrent i més avall fins la font de l'Home Mort. Enllaç amb el GR-11, creuem el pont i iniciem la pujada cap el collet de les Barraques i des d'aquí, per la carretera encimentada, a l'aparcament.

Pots veure una descripció més acurada i un munt de fotos, entrant en el meu blog "El BuscaRacons", prement en 'veure més'.