Ladda ned

Registrerad

augusti 2020

Avancerade filter

Filtrera genom att ange månad eller datum. Hitta leder enbart från personer du följer.

Skaffa Wikiloc Premium Uppgradera för att slippa annonser
Avancerade filter Avancerade filter
Var den första som applåderar
Dela

Visad 46 gånger, laddats ned 3 gånger

i närheten av Prarayè, Valle d’Aosta (Italia)

Baixem uns minuts des del refugi, enfilem morrena amunt fins que arribem a la glacera, posem grampons i piolet i sortegem algunes esquerdes en direcció a la base de la bretxa de Tieffmaten, remuntem el desnivel desde la glacera a la bretxa amb l'ajuda d'unes cadenes en molt bon estat. Seguim la cresta de Tiefmatten de com a molt III grau en roca. Al final de la cresta, tornem a posar grampons i remutem el pendent final amb molt cura doncs hi ha trams de gel negre i el pendent sota els nostres peus imposa respecte.
Arribem al tram final de roca i el superem (II) asegurant-nos en estaques cada 15-20 m en molt bon estat, fixades amb quatre anclatges cada estaca.
Des del cim desfem el cami fins l'inici de la cresta i en vessant italià localitzem una linea de rappels i davallem fins la glacera en 4 rapels amb cordes de 60 m, es pot baixar amb una sola corda de 60 doncs hi ha intal·lacions intermitges, en aquest cas es baixa en 7 rappels més curts.